العودة   منتديات حاسبكو المتخصصة بمادة الحاسب الآلي > حاسبكو برامج الكمبيوتر والانترنت > دروس ودورات وابداعات عالم التصميم الاعلاني والحركي

الملاحظات

قديم 10-12-2013, 01:28 PM   #1
bassant565
حاسبكو جديد

الصورة الرمزية bassant565
افتراضي تصميم مواقع\ حوار عن شركة تصميم مواقع الانترنت

تصميم مواقع\ حوار عن شركة تصميم مواقع الانترنت
قد جاءني موضوع في الصحافة , اتحدث عن تصميم مواقع ,و كنت أتسائل ما هو[تصميم مواقع[/URL] ,فذهبت الي شركة تصميم مواقع ,و سألت بضعة أسئلة الي مصمم ما و هو اسمه كريم و تحاورت معه عن تصميم مواقع
أنا | نرحب بحضرتك , و عايزين نتعرف علي برنامج تصميم مواقع[/URL] و ما هو ؟
كريم| أهلا و سهلا و ,تصميم مواقع معناه ان شخص ما بيصمم موقع علي الانترنت .
أنا |ما احنا عارفين , بس ممكن التفاصيل , عشان أعزائنا القراء محتاجين يعرفوا كل التفاصيل عن تصميم مواقع و شركة تصميم مواقع و ما هية ( شركة تصميم مواقع في مصر[/URL])
,
كريم |معناه زي الفنان اللي بيرسم علي اللوحة , زي ما الشخص بيرسم علي اللوحة , احنا برده بنرسم علي صفحة علي الانترنت ,و بدل الريشة و القلم , بعض البرامج علي الكمبيوتر , و علي الانترنت و دورنا اننا , بنخلي الصفحة في أحسن شكل عشان تستقطب عدد من المشاهدين و كمان , احنا بنسعي عشان نرضي العميل .
أنا | طب ايه الفايدة
كريم | بالطبع لها فوايد كبيرة و هي بتساعد علي انجاح أي مشروع عنده موقع الكتروني علي الانترنت ,فالموقع اللي كويس و عليه تصميم يجذب الزوار , يزداد عليه الطلب مرارا و كثيرا , و تبدأ التحول من مجرد زائر علي الانترنت , الي زائر حقيقي , يبدأ الاتصال و يذهب الي الشركة بنفسه و يبدأ التفاعل الحقيقي و ليس الوهمي
أنا | رائع , و من المسئول عن هذا !!
كريم | أي شركة تصميم مواقع في مصر[/URL] و شركة تصميم مواقع الانترنت ,فهي بتشتغل علي تصميم مواقع في نفس ذات الوقت بتساعد علي نشرها , و أيm/"] شركة تصميم مواقع[/URL] في العالم أجمع لديها موظفين من كذا نوع , من الل بيصمم , و نوع بينشر , نوع تيلي سيلز عشان يجذب العملاء , و لكن سأختص بالحديث مخصوص عن مصر .
أنا | ليه مصر !!!
كريم | مصر تعدد فيها مستخدمي الانترنت بطريقة رهيبة
أنا | ليه كدة
كريم | العواطلة كثروا و الناس عنهدم فراغ عاطفي هههههههه
أنا | أكيد بتهزر , !!
كريم | طبعا هههههه , المهم ان الشركة
لقت ان ورا كثرة استخدم الانترنت هنا كثـــير جــدا , و ان وراها ربــح كبير لأي شركة تصميم مواقع الانترنت[/URL] و ربح كمان لصاحب الموقع نفسه  , و ده بيتوقف علي شكل الموقع الجذاب و اللي هو وظيفتنا , و الطلب علي شركة تصميم مواقع بقي كتير جدا ..
أنا | شكرا , أفدتنا كتير أوي عن الشركات و عن الانترنت و ما هيتها
كريم | لو حضرتك حبيتي تعملي دعاية , تنورينا و احنا هنكون تحت أمرك ان شاء الله
أنا | شكرا جزيلا
و للعلم موقعنا احنا موقعنا علي الانترنت

و ممكن تبحثي عننا علي جوجل و دي بعض الكلمات
( شركة تصميم مواقع , شركة تصميم مواقع في مصر شركة تصميم مواقع الانترنت[/URL] , تصميم مواقع )
و هتلاقي الموقع علي طول و بسهولة ان شاء الله , و شكرا جزيلا

التعديل الأخير تم بواسطة ممدوح الجهني ; 10-12-2013 الساعة 02:21 PM

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 ضيف)